onsdag den 21. januar 2015

Spanskhed+Film=Guld

Hola amigos :)

Da jeg er én af planlæggerne for den Spanske Filmklub, kan jeg lige klemme en lille reklame ind.

På onsdag d. 28., når der er lærermøde og vi derfor alle har fri 11:15 holder vi en hyggestund for dem, der vil være med.
Det er ikke en engangs-forestilling - næh, vi gør det hver anden onsdag :DD
Der vil formentlig være lidt popkorn (vi skal jo se film) eller kage - det afhænger af, hvad vi craver, men det vil være lækkert!

Vi har tænkt os, at vi skal se Game Of Thrones, selvfølgelig på spansk - så hvis I kan lide spansk, sukker og spænding så kom! Kom, kom, kom!
Hvis I hader spansk, så kom alligevel! ;P

Sidste onsdag så vi Sin Nombre: en helt fantastisk film, der faktisk fik mit sind i kog. Alt har desværre ikke en god slutning...

Det har Game Of Thrones måske heller ikke, men man bliver bidt af den fra første afsnit - det er blevet min ynglingsserie og jeg er blevet en kæmpe fan - og som I nok ved, er fantasyfans ret pudseløjelige, ja desværre, jeg har tilsluttet mig den klub (-.-)...

Under alle omstændigheder: KOM! KOM! KOM!

Vi ser film i Campuscaféen ved Ak10vet, og hvis I ikke ved, hvor det er, kan vi hente jer ved Hovedbygningen omkring klokken 11:25 :3

Kom glad :D

Her er en trailer på 1. afsnit :33333
https://www.youtube.com/watch?v=BpJYNVhGf1s

Ingen kommentarer:

Send en kommentar